Pagina's

donderdag 4 april 2013

Tag: Nailpolish and Me


Heey,
Ik hou heel erg van nagellak dus daarom heb ik deze tag. Deze tag is wel een beetje oud maar ik vond het wel leuk om deze tag te doen.
Hope you Enjoy!



1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
Ik weet niet hoeveel ik er heb. Ik heb het geprobeerd maar het lukte niet. Ik denk dat ik er ongeveer rond de 100 lakjes.

2. Van welk merk bezit jij de meeste lakjes?
Ik denk van Catrice. Ik vind de lakjes van Catrice echt super fijn en ze hebben hele leuke lakjes!

3. Wat is de meeste voorkomende kleur in jouw nagellak stash?
Dat weet ik niet ik heb bijna elke kleur maar niet echt meer van een kleur. 


4. Welke nagellak draag je het meest?
Ik denk die van Justin Bieber. De nagellak heet Nicole en ik vind het Turquoise lakje het mooist.

5. Van welke lak blijf je je nog steeds afvragen waarom je hem nog hebt?
Op dit moment eigenlijk niet echt een. Ik vind al mijn lakjes heel leuk en als een lakje niet meer goed is gooi ik het lakje gewoon weg.

6. Gebruik je een Basecoat?
Ja altijd ik vind het gewoon fijn en het beschermt je nagels beter dan zonder basecoat, en ik vind het ook fijn als er alk basecoat op zit want dan zijn je nagels lekker glad en kan je fijner lakken vind ik.

7. Gebruik je Topcoat?
Ja altijd want dan blijft het beter zitten en ik vind het niet fijn om elke week weer nieuwe nagellak op te doen.

31032684902500224_5m2njdcv_c_large_large

8. Hou je van glitter en shimmer?
Ja ik vind het wel leuk voor feestje voor op alle nagels maar anders doe ik het vaak maar bijvoorbeeld op een nagel zoals hier boven op de foto.

9. Voel je je kaal zonder nagellak?
Nee dat niet echt, soms wel bijvoorbeeld bij een feestje want ik vind nagellak wel een leuke detail.

10. Hoeveel lakjes heb je deze week gekocht?
Geen een dat vind ik van mezelf heel knap :)

Hoop dat jullie deze tag leuk vonden!
XxMay






Geen opmerkingen:

Een reactie posten