Pagina's

dinsdag 16 april 2013

Tag First Things

Heey,
Ik heb vandaag weer een leuke tag voor jullie. Het gaat over de eerste dingen die ik doe. 
Hope you Enjoy!



1. Eesrte ding die je doet als je s' ochtends wakker wordt
Het eerste wat ik vaak doe is verder slapen maar ik moet natuurlijk wel naar school dus vaak ga ik als eerste eten.

2. Eerste dat je doet als je in de sportschool bent
Ik ga eigenlijk bijna nooit naar de sportschool. Ik ga soms alleen mee met mijn moeder.

3. Eerste ding dat je doet als je thuis komt van school
Iets lekkers pakken en tv kijken. Lekker rusten na school ben altijd heel moe als ik uit school kom.


4. Eerste auto
Ik mag nog niet rijden maar wil later wel een hele leuke auto!

5. Eerste verkeersovertreding
Ik heb nog nooit iets heel erg gedaan maar ik rij soms wel door rood of op de stoep voor de rest niet echt iets erg.

6. Eerste ding die je wilde worden toen je jong was
Ik denk zangeres of dierenarts ik wilde vroeger ook altijd baas van een snoepfabriek worden hihi :)


7. Eerste keus qua drinken
Arizona is echt mijn eerste keus! Ik kan niet kiezen welke smaak want ik vind ze allemaal lekker!

8. Eerste keus qua dessert
Ik denk dan toch een lava cakeje. Als je niet weet wat dat is het is een cakeje aan de buitenkant is het een cakeje en aan de binnenkant is het gesmolten warme chocolade. Yaaam ;)

9. Eerste liedje dat in je opkomt
Alle liedjes van Justin Bieber want ik ben net naar zijn concert geweest. Was echt super leuk!!!!


10. Eerste grootte aankoop
Ik denk de helft van de wii samen met mijn zus de andere helft betaalde mijn ouders.

11. Eerste baantje 
Ik heb nu mijn eerste baantje en dat is folders rondbrengen.

Dit was het al weer. Hoop dat jullie het leuk vonden! 
XxMay

Geen opmerkingen:

Een reactie posten