Pagina's

vrijdag 5 april 2013

OOTD Tough Cookies Streetstyle #1

Hellooooooow mensen :)
Vandaag hebben we een OOTD gemaakt.
Voor de mensen die niet weten waar OOTD voor staat, het betekend Outfit Of The Day :)






 Dit is May d'r outfit. Dat jasje is een echte trend gecombineerd met een highwaisted perfect destroyed denim shorts is het een perfecte zomer outfit. Het jasje is 30,00 euro en komt bij de Coolcat vandaan
Maar, het is winter (eigenlijk lente, maar het weer werkt niet mee, arghh.) dus heeft May het gecombineerd met een jeans van de H&M voor 19,95 euro.
Haar tanktop (ook perfect voor de zomer) komt van de New Yorker en kost 8 euro.

 Ook heeft ze een super super super leuk armbandje om met het infinity teken. Ook een echte trend ^^.
Dit Claire's armbandje is super leuk en nog cheap ook! Hij kost 5 euro :)

 
 
Dit is mijn outfit. Simple With An Edge vind ik het, alles is zwart met maar één gekleurd blousje en 2 paar sieraden :)
De highwaisted zwarte jeans komen bij de H&M vandaan en kostte 39,95 euro.
Het zwarte hemdje is ook van de H&M voor 7,95 euro.
En het blousje is van de Primark en kost 7 euro.
Ook heb ik goude driehoekige spikes oorbellen in die in een pakje van 9 knop-oorbellen zaten van de H&M voor 7,95 euro. 
Mijn bloesje van de Primark heeft een super leuk detail, er zitten namelijk op de bovenkant van de zakjes studs, super tof! 
En dan mijn kruisketting van de Claire's, hij kostte 6,95 euro en is een absolute must-buy. 


AND YES, WE ARE CRAZYPANTS ;) HAHA
XOXO EMILIE & MAY.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten