Pagina's

zondag 14 april 2013

My Life In Pictures: May #2

Heey,
Ik heb vandaag weer een My Life In Pictures.
Hope you Enjoy!



Met Emilie, We gingen afspreken en hebben hele leuke foto's gemaakt. En ook de We Love Spring Tag!

Ahh, Ik hou zo erg van schildpadden wil er echt twee schildpadden. Een van mijn vriendinnen heeft echt twee hele lieve schildpadden! <3


Zus had vlecht bij mij gemaakt. Do you like it??

Lekkere paashaas van mijn oma gekregen voor Pasen. Yamm was heerlijk!

Mijn Galaxy letters van de DIY. Ben er echt blij mee, de letters staan echt super leuk in mijn kamer! Loveit <3

Had Slushpuppies gemaakt met vriendin. Was echt super lekker wel een beetje koud maar dat boeide ons niet.
Met vriendinnen Horror dagje gehouden was echt super gezellig. HAHA we waren bijna allemaal bang maar wilde toch verder kijken!

Yeeeeh, de zon is er weer geweest. Was echt super lekker.

Dit was dan alweer de tweede My Life In Pictures.
Hoop dat jullie het leuk vonden!
XxMay

Geen opmerkingen:

Een reactie posten