Pagina's

donderdag 18 april 2013

Review 3x 3D Oogschaduws Essence

Hoi mensenn :)
Vandaag heb ik weer een review voor jullie! En het is een 3 dubbel review want ik review 3 Essence 3D Eyeshadows! :)
Lees vooral verder and enjoy! :)

 


Zo zien de verpakkingen eruit erg leuk maar wel een beetje onhandig is, is dat ze bol zijn waardoor je ze moeilijk kan stapelen... Maar het ziet er wel super vrolijk uit! :) 


Dan als eerste deze beauty, ze heet nr 08. Irresistible Vanilla Latte. Super schattige (en lekkere) naam :).

De eerste twee swatches zijn van deze 3D duo. Niet super veel pigment maar dit zijn vooral highlighterkleuren en je wilt niet een super gepigmenteerde highlighter, dat ziet er nep uit... Dus ik vind het pigment prima.

Dit is een iets donkere 3D Duo. Super mooi in combinatie met de vorige! Deze heet nr. 04 Irresistible Caramel Cream.

Dan zijn dit de twee swatches van deze Duo (je ziet helemaal links een vage swatch van de vorige Duo). De pigmentatie is wel veel beter dan de vorige Duo. Ik vind de kleuren ook erg mooi voor in de crease. Pretty!

Dan deze, dit is het enige "kleurtje". Een moooooie paarse. Paars vind ik echt een super gave oogschaduwkleur! Deze beauty heeft het nummer 02 en heet Irresistible Purr- Ple.

Dan de swatches. Prima pigmentatie, niet geweldig maar echt goed! En die glitters wauwieee!


Dit zijn alle swatches op een rij. Ze zijn echt aan te raden!!
Ook liggen ze makkelijk in de hand en zijn ze snel en fijn te gebruiken.
Ik ben enthousiast!

De Essence 3D Duo oogschaduws zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister en kosten 2,85 per stuk

xoxo Emilie







Geen opmerkingen:

Een reactie posten