Pagina's

zaterdag 20 april 2013

NOTD Coral Floral

 Hoi lieve mensen!! Vandaag heb ik een Nails Of The Day voor jullie! Ik heb mijn nagels super vrolijk en lente-achtig gelakt en ik wil jullie zo ook in die stemming brengen dus kijk lekker mee! :)

Ps. Ik heb de foto's gemaakt met een Canon EOS 1100D.





 Eerst heb ik al mijn nagels drie laagjes gelakt met deze mooie nagellak van de Action.
 Daarna heb ik op al mijn nagels behalve mijn duim twee laagjes van deze PRACH-TI-GE top coat gedaan.
 So sweet!
 Het lakje van de Action heet L.A. Pink.
 En dit is de Sparkle Touch top coat van Miss Sporty. Hij kost 1,99 euro.
 Daarna heb ik op mijn duim in de hoek van mijn nagel een nagelsticker geplakt. Deze drie velletjes zitten in een pakje van de Action en kost 89 cent.
Daarna heb ik op mijn duim deze top coat gedaan van Maybelline. Deze is alleen niet in Nederland te koop, wel in Duitsland.

 WAUW DIE GLITTERS!! <3 LOVEE
 En die sticker is echt zo pretty!

Dat was mijn NOTD
Ik hoop dat je heb leuk vond!

Wil je vaker NOTD's zien?

xoxo Emilie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten