Pagina's

maandag 11 maart 2013

Tripple Review De Nieuwe Catrice Lakjes



Nagellak, May en ik zijn er dol op, daar om rende ik gelijk ook naar de Kruidvat toen ik hoorde dat de nieuwe Catrice nagellakjes in de schappen lagen. Dus heb ik er gelijk 3 meegenomen. Niet veel voor mij, 3 nagellakjes, aangezien ik er zo'n 100 heb ;) Maar ik ga sparen voor Amerika, ik ga namelijk in de zomer 2 weken in mijn eentje naar Amerika (voor de 2e keer) en ik wil daar natuurlijk veel review materiaal kopen, make-up dus ;)
Dus nu ga ik 3 nieuwe Catrice nagellakjes reviewen voor jullie

Ik heb twee normale lakjes meegenomen en één glittertopcoat (de rechtse).
De potjes zijn trouwens heel erg veranderd, hieronder vergelijk ik een nieuw potje met een 'oud' potje
 De linker is 'oud' en de rechter is nieuw.
 Misschien zie je het niet zo erg, maar de doppen van de nieuwe flesjes zijn scherp afgesneden terwijl de 'oude' doppen mooi afgerond waren, vind ik eigenlijk wel leuk :).
Dan de bovenkant, daar staat vanaf nu de naam van het merk op (Catrice natuurlijk). Vind ik ook erg mooi.
Je kan het misschien niet zo goed zien, maar er zit ik de nieuwe potjes aan de onderkant een deuk, ik weet niet waarvoor, maar het is wel 'speciaal' op de een of andere manier.

Dan naar de lakjes zelf, het belangrijkste.

 Dit is een mintgroene kleur zoals ik hem nog nooit heb gezien, met shimmers, en hele mooie ook! Goude subtiele shimmers geven de nagellak een zwoel en luxe effect, Me Like! 
En believe it or not, hij dekt al in één, huh? Ja 1 laagje! Wauwieeee, pigmentatie! Ik hou ervan! Owja, de kleur heet 36 Mint Me Up :)
Dan, een mooi lichtgeel lakje met roze shimmers erin, ziet er mooi uit maar... Pigmentatie is nogal een dingetje voor deze lak. Ik heb 2 laagjes aangebracht en nog zie je de tips (de witte randjes) er doorheen, en ik heb geen zin om nog een laag erbij te lakken...
De kleur daarintegen is wél heel mooi, hij heet 05 Earnie & Birdy.
En, wat ik nog schokkender vind is dat ze beloven dat hij in 2 lagen dekt, terwijl hij dat helemaal niet doet en het mint kleurtje dekt al in 1 laagje, what's wrong with you Catrice?
En dan nog een feestelijke top coat, hierboven (en hieronder) draag ik 1 laagje, hij heeft dus precies genoeg glitters! :)
Owja, deze heet 04 I'm Dynamite. Hij is zooo pretty!

Dat waren de reviews, ik ben over de mintgroene en de topcoat tevreden, nu de gele wat beter gepigmenteerd en dan ben ik ook over die dik tevreden :)
Ow, was ik vergeten te zeggen, de lakjes zijn wel duurder geworden, ze zijn nu 2,99 euro in plaats van 2,69 euro :(

Love You Guys!
xoxo Emilie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten