Pagina's

vrijdag 15 maart 2013

Spring Tag :)

Mannn, wat heb ik zin in de zomer! Amerika, get ready! Daarover later meer :)
Maar ja, eerst de lente nog, de lieve bloemenprintjes en pastelkleurtjes ontvang ik met open armen! Let the sun shine baby!
Bron: Forever21


1. Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?
Pastelkleuren! I love that shit! 



2. Hoe zie jij er op je paasbest uit?
Uhh, ik doe niet zo chic met pasen ofzo, gewoon een leuk pastel bloesje met een hightwaisted jeans eronder en leuke lente schoentjes denk ik :)

3. Als je aan de lente denkt, waar word je dan écht vrolijk van?
Bloemen, de wereld word zo kleurrijk in de lente! :)

4. Wat is jouw ultieme voorjaars parfum?
Eigenlijk is het een zomergeur, maar ik vind hem ook wel bij de lente passen Het is Sunkissed Glow van J.Lo (Jennifer Lopes).

5. Welke items in je kleding kast bewaar jij speciaal voor de lente?
SHORTS! I love love love shorts, ik zit al weken op het internet te zoeken naar leuke shorts, en bij de Forever21 hebben ze naar mijn mening de leukste


6. Van welk nummer krijg je de lente in je bol?
Uhh, van geen een nummer eigenlijk, er zijn niet echt 'lente nummers' ofzo...
.

7.Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?
Een leuk vest, niet zo'n joggingvest maar zo'n spijkerjasje met afgescheurde mouwen :)

8. Welke smaak paaseitjes is jou favoriet?

Melk, lekker makkelijk, met praliné crème :)

Dit was de tag! Neem hem gerust over, maar zet dan wel het linkje van CandyLicious erbij! :)

xx Emilie

Bronnen Foto's: Forever21

Geen opmerkingen:

Een reactie posten