Pagina's

dinsdag 19 maart 2013

MAX 18 Color Eyeshadow Palette


Hoii
MAX, het make-up merk van de Action heeft soms vreselijke producten, maar over het algemeen zijn ze goed. 
Vandaag gaan we kijken of dit nieuwe oogschaduw palet met 18 kleuren ook een goed product is. :)



 Dit is het doosje, mooi mat met zilveren letters. Ziet er goed uit.
 Ik heb het '03 Nude' palet.
 Dit zijn de kleuren, en ja, ik heb al een paar kleuren gebruikt.
Dit zijn de swatches van de 1e (roze) rij, die donkere kleur vind ik echt Goregeous! 
Dit is de middelste rij (mooie natuurtinten). En dit is echt, wauwieee met een hoofdletter W. Man, dit zijn mooie kleuren. Doet me erg denken aan het Natural Eye Pallet van Too Faced <3.
 En dit is de onderste rij (bruin en grijstinten). Met die grijstinten kan je een perfecte smokey eye maken, en de bruinkleuren passen perfect in de middelste rij.
 Ook zitten er twee sponsapplicators bij die ik niet gebruik. Maar voor meiden die het niet breed hebben is dit een goed alternatief.
Wel jammer dat ze onwijs snel opgaan, dit is maar van één swatch per kleur. 
Ja, van dit palet krijg ik echt een big smile! Goed gepigmenteerd, mooie kleuren en super betaalbaar!

Het palet kost 1,59 euro en is te koop bij de Action
Het is zeker een aanrader!

xx Emilie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten