Pagina's

zaterdag 2 maart 2013

Review Catrice Camouflage Cream



Als je vroeg opstaat 's ochtends wil je liever niet dat mensen al je onzuiverheden en rode vlekjes zien.
Gelukkig bestaat er concealer om al je puber zorgen weg te smeren.
Dus, vandaag review ik een concealer voor jullie. Het is een nieuwe concealer van Catrice die sinds 1 februari dit jaar in de winkels kwam te liggen, in het vaste asortiment.
En toevallig was ik nog opzoek naar een nieuwe concealer want over de Coverstick van de HEMA was ik toch niet zo tevreden...
Dus kijk lekker verder! :)

Sorry, dat het artikel later dan normaal kwam trouwens :)




Dit is dus de verpakking, erg mooi en chic. Het ziet er ook niet cheap uit, en de verpakking doet me erg denken aan de MAC oogschaduw mono's ;)
foto.JPG weergeven in diavoorstelling
foto.JPG weergeven in diavoorstelling

Dit is dus even wat op mijn vinger, en het is super goed gepigmenteerd. Trouwens, het lijkt nu alsof het niet mijn kleur is maar dat is ie wel ;)

foto.JPG weergeven in diavoorstelling

Ik heb trouwens de lichtste kleur, ze zijn verkrijgbaar in 3 kleuren.


Ja lezeressen, dit is niet echt pretty ;) Ik kijk ook daarom niet zo vrolijk ;)


Look at that smile! Daar word ik blij van! Camoufleert super goed en je kan hem makkelijk uitsmeren!

Dit was de review, laat vooral requests achter voor meer blogposts! 
xoxo Emilie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten