Pagina's

zondag 24 maart 2013

Get To Know Me Tag

Heey,
Ik heb vandaag een leuke tag voor jullie.
De tag gaat over dat je mij wat beter leert kennen.
Hope you Enjoy!
Geboortejaar?
Ik ben geboren in 2000

Hoe lang ben je?
Ik ben iets groter dan 1.60.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Aan mijn nieuwe neefje want ik heb gister een nieuw neefje gekregen. Hij is zo schattig!

Waar ben je op dit moment?
Op de bank voor de tv. Hihi :)

Single of relatie?
Happy single. ;)


Guy/girlcrush?
Een guycrush! Ik vind Justin Bieber en One Direction super leuk!

Wat zou je op dit moment willen?
Eten! Heb echt honger!

Wat is je doel in het leven?
Ik wil later heel gelukkig worden! Daar gaat het mij om.

Waar ben je bang voor?
Voor bijna niks. Maar ben wel bang dat dierbare van mij doodgaan. En dat ik zelf doodgaan.

Nagellak of lippenstift?
Nagellak! Ik vind lippenstift sowieso niet fijn en nagellak kan je vaker op.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zomer want het is lekker warm en je kan leuke shortjes en rokjes aan.

Wil je later gaan trouwen?
Ik hoop dat ik later ga trouwen. Als ik al die trouwprogramma's kijk wil ik later echt heel graag trouwen al die mooie jurken en feesten.


Welke kleding/make-up wil je op dit moment heel graag hebben?
Op dit moment wil ik eigenlijk niks graag hebben want  ik heb al heel veel make-up en kleding. 

Heb je tatoos?
Nee ik wil er nu ook nog geen een.

Wat is jouw perfecte pizza?
Ik kies altijd pizza salami als we naar new york pizza gaan.

Favoriete eten en drinken?
Ik heb niet echt een favoriet eten. Maar ik vind macaroni en pizza heel lekker. Qua drinken vind ik limonade het lekkerst. Hihi :)

Wat is je favoriete parfum?
Someday en Girlfriend van Justin Bieber maar ik vind de Ed Hardy parfums ook echt super lekker!

Wat deed je vanochtend om 8 uur?
Toen lag ik nog lekker te slapen.


Favoriete ijsje?
Red Bull schepijs. Klinkt echt raar maar is echt super lekker!

Ben je een ochtend of avond kind?
Een avond kind want dan ben ik super hyper.

Ben je geordend of rommelig?
Heel erg rommelig moet elke week van mijn ouders opruimen :(

Wie mis je op dit moment?
Ik mis nu eigenlijk helemaal niemand.

Ben je verlegen?
Af en toe als ik bij de ouders van mijn vriendin bijvoorbeeld kom.

Heb je zussen of broers?
Heb een zus ze heet zara en is 14 jaar oud.

Dat waren alle vragen. 
Hoop dat jullie het leuk vonden!
XxMay

Geen opmerkingen:

Een reactie posten