Pagina's

zaterdag 16 februari 2013

New! :) (+ Intro)








Hoi lieve mensen! Dit is de eerste blogpost op deze blog! :)

Wij zijn twee goede vriendinnen van elkaar, we kennen elkaar al bijna (deze zomer) tien jaar en wonen bij elkaar in de straat. En wij gaan dus samen deze blog beginnen! :) 
We hopen dat jullie hem (dagelijks) met veel plezier lezen! 

Nu gaan we kort iets over onszelf vertellen

Emilie

Hoi! Ik ben Emilie, een 13-jarig meisje die is gepassioneerd door fashion en beauty. Ik heb al zo'n twee jaar ervaring met bloggen, en de blog die nu 'forever' is is ByEmilie. Een blog over wat mij interesseert. Ook ben ik voor mijn blog al een aardig grote YouTuber. En toen May mij vroeg om samen een blog te maken zei ik natuurlijk 'ja!'. Ik doe een beetje de Beauty en Fashion kant van deze blog. En ik hoop dat jullie deze blog met veel plezier zullen lezen! :)

May

Heey! Ik ben May, ik ben twaalf jaar en ik zit in de eerste klas (van de middelbare ;)) en doe havo/vwo. Ik doe aan hockey en zit in de C2. Ook vind ik nagellak, shoppen en DIY'en leuk. En ik ga me bezig houden met DIY's en Lifestyle. Natuurlijk doe ik wel eens iets van Beauty of Fashion en Emilie wel eens van Lifestyle of DIY's maar meestal gaat het dus zo.

We vinden het allebei super leuk en doen ons best om vaak genoeg iets te posten! :)

xx Emilie en May

Geen opmerkingen:

Een reactie posten