Pagina's

donderdag 21 februari 2013

38 Beauty Questions Tag

 Hoii! 
Vandaag heb ik een tag ingevuld voor jullie. Hij staat al op mijn eigen site, maar ik dacht, misschien kennen jullie mijn site nog niet, dus bij deze mijn site heet ByEmilie.










Hoe vaak was jij je gezicht op een dag?
2 Keer, 1 keer 's avonds en 1 keer 's ochtends.

Welk huidtype heb je?
Een droge, denk ik, of gemiddeld.

Welke face wash gebruik je op dit moment?
Een van Clinique, hij is erg fijn :).

Scrub je je gezichtshuid?
Ja, 2 tot 3 keer per week.

Welk merk gebruik je hiervoor?
Odina Visage, een Action merk. Hij is super fijn!

Welke dagcreme gebruik je?
Eentje van de My Skin lijn van Essence, de variant met komkommer en limoen.

Heb je sproeten?
Nee, alleen in de zomer een beetje ;).

Gebruik je een oogcreme?
Nope.

Heb of had je last van acne?
Nee :).

Welke foundation gebruik je op dit moment?
De BB Cream van Catrice.

En welke concealer gebruik je?
 Ik gebruik een mini foundation van Clinique nu als foundation, omdat hij super dekkend is.

Weet je wat de ondertoon van je gezichtshuid is?
Ja, ik heb een warme ondertoon, maar ik heb het geluk dat ik ook koele kleuren kan dragen :).

Wat vind je van valse wimpers?
Leuk, maar niet op een 'Daily Base'.

Wist je dat je je mascara elke drie maanden moet verwisselen?
Ja, maar ik vind dat onzin. Als de mascara niet gaat stinken of irriteren houd ik hem gewoon tot dat ik hem heb opgemaakt.

Van welk merk is je mascara?
Op het moment wissel ik tussen twee mascara's, de ELF Duo Waterproof & Regular Mascara en de Catrice Glamour Doll Volume Mascara, allebei super goede mascara's.

Sephora of MAC?
Jongens, nu maken jullie het mij wel erg moeilijk. Hier kan ik onmogelijk een keuze tussen maken...

Heb je een MAC Pro-Card?
Nee :(

Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?
Voor foundation een make-up sponge, voor oogschaduwbasis en concealer mijn vingers en voor de rest met kwasten.

Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw?
De I Love Stage EyeshadowBase van Essence.

En voor je gezicht?
(Nog) geen ;).

Wat is je favoriete oogschaduwkleur?
Nude :).

Oogpotlood of eyeliner?
Uhh, ik vind eyeliner mooier, maar ik ben er echt een klunsje in ;).

Prik je vaak in je ogen met oogpotlood?
Hahahaa, nee :). Wie doet dat nou? :)

Gebruik je minerale make-up?
Niet alles wat ik gebruik is mineraal, maar een aantal dingen uit mijn stash zijn dat wel.

Welke lipstickkleur is je favoriet?
ROOD! :).

En welke kleur lipgloss?
Ik haat lipgloss...

Wat is je favoriete blush op het moment?
Een Silky Touch Blush van Essence in een babyroze kleurtje. Me Love ^^.

Gebruik je liever drugstore make-up of de wat duurdere merken?
Natuurlijk duurdere merken, maar daar heb ik niet zo veel geld voor dus uhh, ja..

Heb je er ooit over nagedacht om make-up lessen te nemen?
Nope :).

Ben je een beetje klungelig als je je make-up aanbrengt?
Nee.

Aan welke make-up fout heb je een hekel?
Te donkere foundation (het pancake-effect).

Houd je van felle make-up of van natuurlijk ogende make-up?
Nude! :)

Van welke celebrity vind je de make-up echt prachtig?
Marilyn Monroe, klassiek, vrouwelijk maar toch modern <3.

Stel: je moet de deur uit, maar je mag slechts 1 product meenemen om je mee op te maken, welk product zou dat dan zijn?
Mascara.

Zou je je huis kunnen verlaten zonder make-up op?
Jep.

Vind je dat je er zonder make-up nog steeds goed uitziet?
Ja.

Wat is, volgens jou, het beste make-up merk?
MAC <3.

En als laatste: Wat vind je van make-up?
Geweldig, lekker dingen uitproberen. En het is iets wat speciaal is voor vrouwen, da's leuk ^^.

Dit was dat de tag, wil je hem overnemen? Zet dan wel even de link van onze blog erbij!

xx Emilie!

2 opmerkingen: