Pagina's

zondag 24 februari 2013

Make-Up Stashes Van YouTubers

Hee lieve menseeen! :)
Make-Up Stash filmpjes kijken, iets wat ik uren kan doen. En dan zwijmel ik weg bij al die mooie producten waarvan ik hoop dat ik die ook ooit aan mijn stash kan toevoegen... Dus, aangezien ik dat zo graag kijk en ik weet dat eigenlijk elk meisje dit wel super leuk vind om naar te kijken, heb ik een aantal filmpjes bij elkaar gezet in deze blogpost. Dus veel kijk/luister en zwijmel plezier ;).


We beginnen met Teske, één van mijn favoriete youtubers/bloggers. Deze stash is al van ongeveer een jaar geleden maar dit is wel de laatste die ze heeft opgenomen, dus waarschijnlijk is haar stash al wel gegroeid.

Nu de meest recente stash van VeraCamilla, ook een favoriet! :)
Dit is de meest recente make-up stash van Mascha van Beautygloss.

 Nu de stash van Serena van BeautyLab(NL). Dit is een twee-delig filmpje.

Nu een stash van een amerikaanse youtuber, Chelsea van BeautyLiciousInsider, ze heeft een suuuuuper mooie stash met vooral veel NYX en ELF :)
 Nu eentje van de amerikaanse Meredith (StilaBabe09), ik vind haar zooo leuk en spontaan! :)
Dan nog van Bethany (MacBarbie07) ook een amerikaanse youtuber :)

Dat waren ze wel een beetje :)
Ik hoop dat jullie het leuk vonden! 
xoxo Emilie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten