Pagina's

woensdag 20 februari 2013

Before I Die Tag: May

Heey, 
Vandaag heb ik een Before I Die Tag voor jullie.
Hope you Enjoy!!



 Ik ben heel erg fan van Justin Bieber & One Direction,
Dus die wil ik heel graag ontmoeten.
Ik ga dit jaar ook naar hun concerten en ben ook in 2011 naar Justin Biebers concert geweest.


Ik wil heel graag voor dat ik ga studeren een wereld reis maken.
Ik vind het super leuk om te reizen, Daarom wil ik graag meer van de wereld zien.


Ik wil later heel graag kinderen ik wil het liefst er 4 of 5.
Ik vind het heel leuk om op kinderen te passen, Dus wil graag veel kinderen.


Ik wil later heel graag in het huis van mijn Opa en Oma wonen.
Ik vind het een super leuk huis en heb er goeie herinneringen aan.


Een van mijn lievelings dieren is een schildpad.
Ik wil heel graag een schildpad omdat ze super schattig zijn.


Wie wilt dat nou niet het is echt super cool :)


Ik wil graag samen met that special someone oud en gelukkig worden.


Ik vind de Ellen show echt super grappig en wil graag een keer op en bij de ellen show zijn!


Ik wil graag de wereld helpen te veranderen.


Dit lijkt me echt super leuk en grappig :)

Dit was het al weer hoop dat jullie het leuk vonden!
Waarschijnlijk gaat Emilie er ook een maken.
XxxMay          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten