Pagina's

donderdag 30 mei 2013

Pauze?!? (Emilie)

Hoi! Zoals jullie misschien al wel doorhebben blog ik niet meer zo veel, en dat wil ik graag vandaag een beetje uitleggen.
Nou, ik blog dus niet meer zoveel door twee dingen de eerste is dat ik de laatste tijd niet lekker in mijn vel zit, het gaat gewoon niet zo goed met me, waardoor ik eigenlijk geen zin heb om te bloggen...
De tweede reden is misschien iets duidelijker, ik ben namelijk heel erg druk bezig met nieuwe video's maken voor mijn eigen YouTube kanaal. Het gaat namelijk fantastisch met mijn kanaal, inmiddels heb ik (op het moment dat ik dit schrijf) 74 (!) abonnees en veel mensen die super enthousiast zijn over mijn filmpjes. Dat motiveert me ook super erg om leuke filmpjes te maken voor mijn kanaal, dus ik steek op dit moment gewoon heel erg veel tijd in mijn YouTube kanaal.

Wat nu?
Wat ik eigenlijk van plan ben voor deze blog is dat ik de aankomende weken mijn filmpjes zal plaatsen. Aangezien jullie die nog niet hebben gezien/ik ze nog niet heb gepost op de blog.
Wat ik daarna wil met deze blog weet ik nog niet, k denk dat ik veel foto artikelen ga maken/inspiratie artikelen.

Ik hoop dat alles nu duidelijk is...

Vergeet dus niet een kijkje te nemen op mijn YouTube kanaal: ByEmiliexx.
xoxo Emilie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten